Buat Duit Guna Clickbank??













WOW! 1 lagi cara aku usha orang sekarang jana duit poket kecil-kecilan adalah melalui ClickBank. Clickbank ni macam mudah.my & ebay dimana vendor2 produk iklankan produk mereka secara online. Ada beribu-ribu vendor iklankan produk mereka dengan berjuta-juta pelanggan yg view produk mereka.



Ok apa yg best dgn clickbank ni? Pertamanya, anda boleh join affiliate clickbank ni then buat duit dengan promosikan link anda. Pilih produk yg anda yakin boleh dipromosikan dan iklankan link produk pilihan anda. Cuma pastikan anda yakin dgn produk tersebut dan jangan buang masa jika produk yg anda promosikan tidak mendapat jualan. Bayaran yg anda dapat dari affiliate ni akan terus dihantar ke depan pintu rumah anda. Keduanya, anda bleh buat duit dgn menjual produk sendiri. Anda ciptalah produk anda sendiri tak kisahlah bagaimana pun prodek anda, tentang resipi masakan ciptaan anda sendiri, ataupun anda cipta satu gadjet terkini mengalahkan iPhone 4 ke, terpulanglah asalkan ianya dipanggil produk.

Jujurnya aku pun x pandai sgt tentang ClickBank ni. Tapi kalau kita berjaya promosikan produk even produk orang lain sekalipun, sekurang2nya anda ada duit poket anda sendiri tiap2 bulan. Aku betul2 kagum dengan usaha mereka yg berjaya dengan jadi affiliate clickbank ni. Jgn risau tentang scam ke apa ke sebab aku tgk ngn mata aku sendiri membe aku dapat cek dari clickbank ni. Aku je yg x pandai2 nk buat duit. Huhu...

Tp setiap org ada rezeki masing2 kan. Cuma tulah, bengap sikit cari duit.



0 comments:

Post a Comment