Sesimple Seadanya Aku....

Tanggal 22.11.2010, aku bakal menyambut hari jadiku yg ke-22. Dalam sedar tak sedarku umurku dah mencecah angka yg bagiku mmg besar utk seorg yg berjiwa pramatang mcm aku neh. Dlm masa aku meningkat ke umur 22 ni jgklah mcm2 prkara da trjadi. Xkan suma aku nk crite pon kot.. tp baru smlm aku keluar brsama mmbeku melepak sehingga ke tengah mlm.. smbl menunggu wayang Harry Potter start, aezal la yg start dulu ajak aku usha awek pastu nilaikan dr 1-10 point (sory syg ezal yg suroh).
Aku pon saja nk ilangkan bosan sbb kena tunggu lg 3jam sblum waktu tayangan tuh, layan jela kepala ezal ni. So abeslah suma pompuan yg lalu lalang dpan kitorg neh kitorg nilaikan. Ahaha! prngai mcm ape ntah.. Sori la wahai awek2 cun sume sbb aku xde niat pon nk ngate pape kt korg.. tp ade kalangan korg mmg dress superb a.. Smpai la ade 2 org minah neh dtg lepak dekat ngn kitorg. Aku xtau ape motif dorg lepak dkt ngn kitorg sbb seat laen pon byk lg kosong.. oleh sbb aku pon xnk perasan ke perasaan ke, aku pon bt bodoh jelah.. smpai la ezal iyakan bila aku ckp salah sorg awek tu usha aku wlupon die x caye bile 1st time aku gtau die.. hahaha! ezal suroh ayat tp gila!! x pasal2 aku masok wad karang.. aku bukannya jenis reti mengayat awek aku jumpa tepi jalan.. lantak kome lah.. mls nk amek tau.. Apa yg aku sure dorg pon nk tengok wayang kot sbb dorg pon lepak lama gila kt seat sebelah kitorg.. Pastu aku pon mls la nk olah lebih lanjut pasal awek kt sebelah kitorg neh ( xpasal2 kang perang besar).. yg penting pngajaran yg aku dpt smlm.. kalo nk wat something, beranikan diri je, jgn fikir 2 3 kali, achive ke x blakang kira.. btw crite heri poter tu xdala best sgt pon sbb ade part 2.. bila plak nk kuar aku pon xtau.. in da mean time da kuar eloklah aku pon lupe camne cite part 1 nye...


Btw, birthday aku same ngn Diana Danielle.. so aku nk wish ape yg die dpt bthday die nanti, aku pon nk jgk! huuuu.. papehal yg pnting kitorg plan nk maen water war karang.. hahaha!

yg sedihnye raye haji neh aku x dpt balik umah pon..... ishk!


0 comments:

Post a Comment